sesja fashion olsztyn

W Moskwie odbywa się Międzynarodowe Forum Fashion Futurum
11 grudnia w Moskwie odbyło się międzynarodowe forum Fashion Futurum na temat „Przyszłość niezależnych marek w rzeczywistości postobrazowej: kody kulturowe i możliwości biznesowe”. 74 prelegentów z 24 krajów opowie o przyszłości lokalnych marek modowych i zmianach, które wpłyną na branżę, a także podzielą się praktycznymi radami dla projektantów z całego świata.

Nowa edycja Fashion Futurum było wspierana przez Wydział Kultury Miasta Moskwy. Podczas forum omówione zostaną aktualne tematy i trendy w rozwoju przyszłości.
Forum Fashion Futurum było transmitowane w sieciach społecznościowych, na stronach sklepów koncepcyjnych i salonów, w największej sieci społecznościowej w Rosji i krajach WNP VKontakte oraz na portalu Rambler.

Forum jest przydatne nie tylko dla niezależnych marek, ale także dla przedstawicieli małych i średnich firm z branży modowej – firmy produkcyjne, startupy modowe, właściciele projektów handlowych, marketerzy, menadżerowie PR i SMM, kreatywni specjaliści itp. poświęcony pracy marek w kierunku cyfrowym.
Transmisja na żywo z forum Fashion Futurum, a także bardziej szczegółowe informacje są dostępne na oficjalnej stronie fashionfuturum.ru .

Co warto obejrzeć:

 

● Konsultacje PR: Zaproszenie do marzeń
Założyciel jednej z najpopularniejszych agencji PR na świecie, Pierre Rougier, odpowiada na najbardziej ekscytujące pytania niezależnych projektantów na antenie. Dyskusja dotyczy promocji i rozwoju własnej marki. Klientami PR Consulting są Dries Van Noten, LOEWE, Yeezy, Roman and Williams, SSENSE i inni.
● Gwiazdy noszą moje ubrania: tutorial
Gwiazdowa stylistka Mikaela Erlanger (USA), której klientkami są Meryl Streep, Lupita Nyong’o, Diane Kruger; gwiazdor stylista, redaktor mody i stylista wizerunku Mikael Karpin (Francja), który współpracował z Tiną Kunaki i innymi gwiazdami, dzieli się sekretami, które projektant musi znać, aby ubierać celebrytki, i opowiada o typowych błędach popełnianych przez marki, próbując oferować swoje ubrania stylistom gwiazdy. Sesję prowadzi redaktor naczelny L’Officiel Baltics, Liga Zemtura (Łotwa).
● Moda, design i sztuka przyszłości. Transformacja twórczej mocy światowych stolic
Prezes Krajowej Izby Mody i Mercedes-Benz Fashion Week Russia, współzałożyciel Fashion Fund Alexander Shumsky (Rosja) wraz z prezesem francuskiej Federacji Haute Couture i Ready-to-Wear Pascal Moran (Francja); Prezes Camera Nazionale della Moda Italiana Carlo Capasa (Włochy); Dyrektor World Cities Culture Forum, założyciel i dyrektor BOP Consulting Paul Owens (Wielka Brytania); Redaktor naczelny L’Officiel Austria – Stefan Rabimov (USA); Lucilla Boysen, założycielka South African Fashion Week (RPA); Kierownik projektu ModaLisboa | Lisboa Fashion Week autorstwa Joany Jorge (Portugalia) omówi dokładnie, co zmieniło się w różnych miastach i krajach podczas pandemii: jak moda, design i inne trendy – wszystko, co definiuje współczesną kulturę – połączyły się ze sobą,
● Przyszłe trendy: jak stworzyć odnoszącego sukcesy
właściciela strategii cyfrowej i szefa ds. Wydajności w GA Agency, międzynarodowej agencji internetowej z butikami, Guido Ampollini (Wielka Brytania) ma bogate doświadczenie w branży cyfrowej i modowej, współpracując z takimi markami jak Prada, Miu Miu, Karl Lagerfeld, Giuseppe Zanotti, A-COLD-WALL *, Calzedonia, Intimissimi i inni. Guido Ampollini powie projektantom, jak stworzyć skuteczną strategię cyfrową i dlaczego ma to znaczenie.
● Jak pracować w modzie w sieciach społecznościowych: osobowości, mechanika, praktyka
Dziennikarz, redaktor kanału Telegram @goldchihuahua Sasha Amato, popularny bloger TikTok Olesya Potipako, blogerka, współautorka i prowadząca program „Ile kosztuje ubrania?”
● Filmy modowe – prezentacje kolekcji: wpadki i praca nad błędami
Redaktor naczelny InStyle Rosja Jurate Gurauskaite; felietonista modowy (Vogue Russia, Kommersant), współzałożyciel platformy internetowej dla rosyjskich marek Front, twórca kanału @frontfashion Telegram Olga Mikhailovskaya; Elena Kravtsun, redaktor naczelna Kommersant Style i Sergey Kozhevnikov, dyrektor kreatywny BBDO Moskwa, omówią, jak powinien wyglądać idealny film o modzie. Potrzebujesz fabuły, aby pokazać kolekcję i jaki powinien być idealny scenariusz? Eksperci dotkną także najczęstszych błędów w tworzeniu filmów modowych.
● Nieograniczona kreatywność: ubrania wirtualne a prawdziwe
Redaktor naczelny L’Officiel Austria Stefan Rabimov (USA); współzałożyciel i dyrektor kreatywny The Fabricant Amber Jay Slooten (Holandia); Jonathan Chippindale, współzałożyciel i dyrektor generalny Holition Agency (Wielka Brytania); współzałożycielka DressX (na liście Forbes 30 Under 30 oraz na liście BOF 500 Most Influential People) Daria Shapovalova (USA); współzałożycielka DressX, More Dash i Fashion Tech Summit Natalia Modenova (USA); Współzałożyciele BrandLab Fashion, Jennifer Drury i Dan O’Connell (Wielka Brytania), omówią wpływ odzieży cyfrowej na kreatywność projektantów, wirtualne trendy w odzieży, sprzedaż cyfrową oraz wpływ wirtualnej odzieży na produkcję fizycznych kolekcji.
● Sesja pytań i odpowiedzi: pytaj i sprzedawaj – trendy konsumenckie w różnych miastach
Chief Buyer w Tom Greyhound Paris Ekaterina Glazunova (Francja); Andrea Selvi, Luisa via Roma, kierownik ds. Zakupów w sklepie koncepcyjnym (Włochy); Dyrektor generalny Showroom-X.com Richard Paulson (Australia); Daniel Perez-Barriga, specjalista ds. Strategii marki i komunikacji, starszy menedżer i konsultant w Waterboy (Hiszpania); Katsuma Mori, założycielka koncepcyjnego butiku BUNKER TOKYO (Japonia), omówi, jakie cechy wspólne mają marki obecne w salonach na całym świecie. Jaki będzie rynek dla młodych marek w przyszłości, co muszą wiedzieć, aby dziś tworzyć ubrania? Co należy wziąć pod uwagę, gdy projektant tworzy odzież męską, aby odnieść sukces w branży?
● Festiwale jako sztuka miejska pokolenia Z
Kurator, współorganizator Faces & Laces Dmitry Oskes; Zera Chereshneva, szef działu marketingu wydarzeń w VKontakte; redaktor naczelny mixmag.io , współzałożyciel wydawnictw „Białe Jabłko” i „Shum” Ilya Voronin; projektant obuwia Ilyas Darakchiev; założyciel moskiewskiej interdyscyplinarnej grupy artystycznej SENSE, współzałożyciel Robohall.com Maxim Silenkov opowie o przyszłości festiwali w Rosji i za granicą oraz o tym, co nas czeka w przyszłym roku. W jaki sposób festiwale staną się nową platformą promocji niezależnych marek i innych grup kreatywnych?
● Zrównoważony rozwój: światowe praktyki ratowania planety
Maeve Campbell, zastępca redaktora naczelnego Euronews Living (Wielka Brytania); Carrie Somers, współzałożycielka i dyrektor International Operations Fashion Revolution (Wielka Brytania); założyciel i przewodniczący rady dyrektorów Redress; Christina Ding, założycielka i CEO R Collective (Hongkong, Chiny); Założyciel Global Fashion Exchange, współzałożyciel SwapChain i Circular Fashion Summit Patrick Duffy (Wielka Brytania); Dyrektor Fundacji Second Wind, laureatka nagrody RBC w nominacji „Menedżer w sferze społecznej” oraz osoba z listy Forbesa najbardziej obiecujących Rosjan „30 poniżej 30 lat”, Daria Alekseeva (Rosja); projektantka mody i założycielka marki GARCIABELLO, absolwentka Wydziału Architektury, Projektowania i Urbanistyki Uniwersytetu w Buenos Aires Juliana Garcia Bello (Argentyna); Dyskutować będą projektanci marki Juan de La Paz Juan Pereira i André Jordan (Boliwia)
● Tożsamość kultur świata oczami projektantów przyszłości
Mahoro Seward, felietonista iD Magazine (Wielka Brytania); kreatywny przedsiębiorca, projektantka mody Miss Adama Pari (Senegal); Prezes Indonezyjskiej Izby Mody i dyrektor Muzułmańskiego Festiwalu Mody w Indonezji Ali Harisma (Indonezja); założyciel marki PAINTERS, nauczyciel wzornictwa w Le Rêve Art School Won Chon (Korea Południowa); Projektant marki Vereja Igor Andreev (Rosja); Linus Leonardsson, dyrektor kreatywny marki Linus Leonardsson (Wielka Brytania); Dyrektor kreatywny i założycielka Cute-Saint, Muftau Femi Ajozi (Nigeria), omówi, jak projektant może wpływać na kulturę miejską i jak kultura miejska może być inspiracją dla kolekcji mody.
● Digital Arts Lab: jak zbudować odnoszący sukcesy biznes
Założycielka replikacji Regina Turbina; Tim Yermolov, redaktor strony Spin4Spin, analityk mody i bloger Telegram; Valeriy Sharipov, założyciel agencji MALIVAR digital-influencers; Evgeny Brekhin, założyciel Collab.art; założyciel MUBERT (AI music) Alexey Kochetkov; Vladislav Budanov, współzałożyciel i CEO studia THĒ, opowie o tym, jak budować udany biznes w kontekście globalnej cyfryzacji, opowie o korzyściach płynących z cyfrowej sztuki w trakcie i po pandemii, opowie o tym, jak przyciągnąć uwagę publiczności w przestrzeni cyfrowej, gdzie jest duża liczba firm, a tym samym wysoka konkurencja.
● E-commerce 2021. Jak zatrzymać klienta: porażka a sukces
Elena Vokina, Key Account Manager w DHL Express w Rosji i Maria Vartanova, niezależna badaczka mody i mediów, opowiedzą o światowych trendach handlowych i perspektywach rozwoju marki na platformach internetowych.
● Przyszłość nadeszła wczoraj. Jakie lekcje przegapiliśmy
Dyrektor Polimoda Danilo Venturi (Włochy); współzałożyciel The Digital Fashion Group Burak Kakmak (USA); Dyrektor Generalny projektu FRESHBLOOD ds. Rozwoju i wsparcia młodych projektantów, szefowa przestrzeni coworkingowej „Design Workshops”, kurator kursu „Fashion Design” w British Higher School of Design Anna Chernykh (Rosja); Współzałożycielka ARTSTHREAD, Katie Dominy (Wielka Brytania); Gloria Vawamunno (Uganda), artystka, dyrektor artystyczna i założycielka Kampala Fashion Week, członek zarządu Fashion Council Uganda; założycielka i dyrektor ITS – International Talent Support Barbara Franchin (Włochy) omówi, co powinna wiedzieć projektantka przyszłości, jak dzisiejsze szkoły mody muszą zmienić swoje harmonogramy, aby dopasować się do współczesnego świata; czy tworzenie odzieży cyfrowej powinno stać się częścią nowoczesnej edukacji projektantów;
● Główne elementy udanej kampanii reklamowej na TikTok / Instagram / Facebook: od kreatywności po ustawienia
Oleg Zajcew, współzałożyciel TargetGirl Digital School, opowie o głównych elementach kreacji w sieciach społecznościowych, celach stojaka reklamowego i ustawieniach dla docelowych odbiorców.
● Niezależne i lokalne marki: znaczenie wizualnej obecności
Fotograf Adam Katz Sinding (Dania); artysta i fotograf dla Vogue Russia, Vogue Arabia, Calvin Klein, Urban Outfitters, UGG i in. Emmy America (Rosja) omówi, w jaki sposób marki tworzą lookbook i jakie treści wizualne powinny przyciągnąć odbiorców.
W tym roku Fashion Futurum Forum odbyło się w formacie phygital, aby pomóc niezależnym markom. Wszystkie sesje forum będą transmitowane online w czasie rzeczywistym. W celu wygodnego nawiązywania kontaktów podczas sesji online możesz zadawać pytania. Fashion Futurum Forum stanie się platformą interakcji między profesjonalistami i nowicjuszami w branży modowej.

Fotografia Ślubna Olsztyn

Muzyka do lokali bez opłat ZAIKS